Förlorad oskuld

Var på svensexa i lördags. Väckte herrn vid 8, tippade därefter i honom några glas för att slutligen slänga på honom en matroskostym. Sedan var det paketutdelning.


Han fick ett uppblåsbart får.

Inhandlat på sexbutik i Prag.

Att östeuropéer är udda är inget nytt

Men att de gillar att knulla plastfår var en nyhet.

Att dessutom fåret stönade "Bääää" vid beröring var så sjukt att vi garvade konstant!


Därefter skulle den traditionsenliga vandringen på stan med tillhörande skämma ut sig uppdrag utföras. Vet inte om jag är tråkig men jag tycker det är helt meningslöst. Anledningen är att pinsamheten i att uppsöka människor man inte känner och göra konstiga saker är minimal, eftersom de ser att personen i fråga är utklädd och därmed förstår att det handlar om en svensexa eller dylikt.


Men nu var det inte jag som skulle gifta mig utan han. Han tyckte dessutom det var väldigt jobbigt att utföra vissa saker och de andra pojkarna skrattade gott.


Mitt uppdrag till honom var att uppsöka killen i kassan på Burger King (med sig under armen skulle han ha sitt uppblåsbara får) och predika storartat och metodiskt om att kött är mord och att djur skulle användas för att leka med. Därefter skulle han klappa på sitt får och fåret därmed stöna fram "Bäää". Slutligen skulle han fråga personen i kassan om inte han också höll med om detta.


Kassören blev arg. Nästan ursinnig på detta spektakel och såg ut att vilja mörda min kompis med blicken. Då tyckte jag också det blev roligt!


Efter avslutad vandring på stadens gator begav vi oss mot ett skogsparti för paintball. Har aldrig lekt krig med färgkulor förut. Det var hur kul som helst. Ständig adrenalin pump. Smärta vid träff. Mord i sinnet. Sann manlig genialisk galenskap.


Sista ronden skickade vi ut han som ska gifta sig på banan med samtliga oss andra efter honom. Han fick tre sekunders försprång. Inget vapen vid sin sida. Endast oss blodtörstiga hack i häl.


Från att startskottet gick tills hans återkom förvandlades han från nära vän till levande måltavla. En levande måltavla man ville skada så mycket som möjligt. Sjukt. Men sant.


Hans kropp bestod av mängder av röda märken (som idag är blåa enligt nyss inkommen information), små sår som blödde och annat smått och gott. Vad nazismen åstadkom är inget att höja på ögonbrynen för.


När vår lek var slut begav vi oss mot en ö i skärgården som vi hyrt. Där fanns badtunna, bastu och stor kåta som vi skulle övernatta i. Kvällens höjdpunkt var en strippa.  Showen varade i 15 minuter. Kostade 3 000, inklusive fri plåtning.


För mig var det första gången.

Kan inte annat säga än att jag är mäkta imponerad.

Eftersom jag inte vill bli stämd av arga flickor (och då menar jag inte strippan) måste jag meddela er den tråkiga informationen att inga bilder kommer att publiceras här.


Kommentarer
Postat av: håkan

Två frågor: Har du mitt mail för skick av bilder och, finns fåret kvar i hyfsat skick?

2009-08-19 @ 17:49:29
URL: http://www.cramp.se/magazine
Postat av: Håkan

Två frågor: Har du mitt mail för skick av bilder och, finns fåret kvar i hyfsat skick?

2009-08-19 @ 17:51:45
URL: http://www.cramp.se/magazine
Postat av: Håkan

Frågorna var tydligen så intressanta att jag var tvungen att upprepa dem...

2009-08-20 @ 10:08:09
URL: http://www.cramp.se/magazine
Postat av: Benny

Håkan: Bilder anländer inom kort. Dock med inslag av säd. Ingen är perfekt.



Håkan: Fåret finns kvar. Dock med inslag av säd. Ingen är perfekt.



Håkan: Jag förstår dig. Man blir upphetsad för mindre.

2009-08-27 @ 19:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0