Dompa på Daltoons!

Befinner mig i Sundsvall
Tills på söndag
Tänkte fixa lägenheten
Innan den läggs ut till försäljning
Ja, så var tanken alla fall. Tills en inbjudan om nyårsfirande i Vemdalen dök upp för någon timme sedan. Att åka till Vemdalen från onsdag till lördag innebär att lägenhetsfixet läggs på hyllan för gott. Det betyder dessutom att de 3700 jag spenderade på två krogkvällar förra veckan minst kommer att dubbleras. Men å andra sidan innebär det förmodligen även en hel del roligheter.
Ringde därför JJ, som också är här tills på söndag, för vägledning. Han tyckte vi skulle skita i allt. Sätta oss på Tandlösas (Daltoons) och ställa i ordning en ordentlig fylla med stans smutsigaste. Jag kan faktiskt inte säga att jag ogillar tanken.
Befinner mig i Sundsvall
Tills på söndag
Tänkte fixa lägenheten
Innan den läggs ut till försäljning

Ja, så var tanken alla fall. Tills en inbjudan om nyårsfirande i Vemdalen dök upp för någon timme sedan. Att åka till Vemdalen från onsdag till lördag innebär att lägenhetsfixet läggs på hyllan för gott. Det betyder dessutom att de 3700 jag spenderade på två krogkvällar förra veckan minst kommer att dubbleras. Men å andra sidan innebär det förmodligen även en hel del roligheter.

Ringde därför JJ, som också är här tills på söndag, för vägledning. Han tyckte vi skulle skita i allt. Sätta oss på Tandlösas (Daltoons) och ställa i ordning en ordentlig fylla med stans smutsigaste. Jag kan faktiskt inte säga att jag ogillar tanken.

blogg.se är för övrigt på samma storfylla som ett besök på Daltoons innebär.
Det fantastiska gränssnittet kan nämligen inte längre hantera radbrytningar.

Kommentarer
Postat av: W.

spriiiiiiiiiiiiiiiiiiit innnnnnnnnnnnnnnnn



ny dag, samma dumheter. jag lär mig aldrig.

2009-12-30 @ 12:34:43
Postat av: Benny

Förstånd och ansvar uttttttttttttttttt!



nytt år, samma dumheter. Vi vill inte lära oss.

2009-12-30 @ 13:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0