T minus 1 day 10 h and 12 m

Benny borde få bragdguldet.

Eller åtminstånde en guldtia.

Tackade trots allt, sent igår kväll, nej till Vemdalen.

 

Vad detta kommer att betyda för min framtid är oklart.

Men förmodligen är barn, radhus & SUV inom räckhåll.

HA – skoja bara!

 

Det som emellertid är motsatsen till fabler är att 2009 snart har passerat förbi.

Känner mig tämligen nöjd med vad jag sett.

Klarade till och med att hålla mitt nyårslöfte.

Som var att ge tvåsamhet en seriös chans.

 

I övrigt så har dagsfylla* återigen blivit ett frekvent använt begrepp. Benny har dessutom lärt sig att knyta slipsknut. Det i sig är en sådan evolution att 2009 kommer att återberättas för barn och barnbarn i generationer med största respekt.

 

 

* börjar 12:00 och upphör 22:00, när otyg såsom andra människor bordar pub och krog.


Kommentarer
Postat av: Gurk

Det var dessutom ingen dålig slipsknut. Utan en sån som uppfyller kraven för symmetrisk exakthet (fast det var ingenting som jag orkade nämna på plats, utan mer observerade lite elakt på håll). Tillika en sån som jag aldrig lyckats knyta. Men det kan kanske bero på att jag arbetar i en bransch med lika sträng dresscode som gäller för medlemmarna i sopåkarnas fackförbund.

2009-12-31 @ 03:09:49
URL: http://akutpsyk.blogspot.com
Postat av: Benny

Kommer aldrig knuta upp den jag hade på juldan. Symetrisk exakhet. För övrigt en katastrof dag i Sundsvall. Supen på Södra berget och Stadshuset är fullbokade. Spaet hinner vi inte till. Verkar bli Larssons Corner.

2009-12-31 @ 16:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0