Ankeborg nästa

Likt Nicolas Cage är den mest överskattade manliga skådespelaren som finns, är Angelina Jolie motsvarigheten bland kvinnorna. För alvarligt, har hon någon gång gjort någonting som är i närheten av bra?


(Ska påpekas att jag inte sett Tomb Raider filmerna och att jag därmed bortskriver mig från den enorma prestation hon eventuellt råkade ramla in med då.)


Att dessutom kvinnan inte ens är snygg gör saken ännu sämre. Hennes enorma och mycket underliga läppar förstör hennes ansikte och jag skulle vilja påstå att flickstackaren ser ut som en seriefigur.


Usch.


Kommentarer
Postat av: torgnysdotter

Jamenellerhur! Vad skönt att någon annan säger exakt det jag tycker.

Jag vill passa på att varna för Changeling. En film som kunde varit ganska ok (dock med riktigt pinsamma manusglapp) om inte Angelina Jolie direkt hade förstört den. Eller ja, hon gjorde det väl inte på flit... Riktiga ärkepekoral utlovas.

2009-02-23 @ 22:52:57
URL: http://torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: håkan

Nicholas Cage är en träbock. Han får ju för fan Steven Seagal att verka livlig. Instämmer dessutom om honan. Dessa två tillsammans i den där bilfilmen gjorde mig deprimerad i två veckor.

2009-02-24 @ 00:26:19
URL: http://barens.blogg.se/
Postat av: K

Dessutom är hennes huvud för stort för kroppen.

2009-02-24 @ 18:36:34
Postat av: P

Fascinerande skulle jag snarare kalla henne. Fast det där med seriefigur kan stämma.. och varje gång jag ser en bild av henne tror jag att det är ett kort på hennes vaxdocka på Madame Tussauds.



Är dock endast bekant med hennes roll i Girl, Interrupted, som förvisso ändå var ok. Har på senare år avstått från alla filmer med hennes namn i rollistan. Verkar inte som att man missat nåt... Lr?

2009-02-25 @ 00:29:39
URL: http://blogg.passagen.se/focape
Postat av: Benny

torgnysdotter: Mitt inlägg härstammar från just den filmen. Jag gillar egentligen tanken med filmen. Att den dessutom är baserad på en verklig historia borde gjort den bra. Så var dock inte fallet, istället kändes den tyvärr overklig. Förmodligen på grund av Jolie som är allt annat än verklig. Satans seriefigur!



håkan: Tur att det finns hjälpmedel i form utav spetsade lyckorrus. På tal om det, hörde att du träffat på Sprit Sven i storstan, en helt vanlig onsdag. Vilken drabbning! =)



K: Tycker vi borde skicka ett brev till Pitt i hjälpande syfte med en bifogad bild. "Har du verkligen lagt märke till hur din dam ser ut?!"



P: Ditt val att se åt ett annat håll är oerhört klokt och bör uppreppas de kommande femtion åren. När sedan Jolie har gått i graven och det kommer en film om hennes liv kan det vara värt att snegla igen åt hennes håll. Förhoppningsvis spelar någon annan henne bättre än vad hon gör själv.

2009-02-25 @ 13:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0