The Curious Case of Benjamin Button


Eftersom mitt konto har det trassligt på saldosidan har jag läst ett flertal artiklar om hur januaris likviditetsbrist skall avklaras. Som jag tidigare nämnt innehåller dessa skapelser fantastisk information. Jag bör bland annat inte gå på krogen eftersom det konstigt nog, enligt lärda, kostar mer pengar än att läsa text tv.


Trots nyfunnen vetskap var jag lite fräck i lördags och spräckte spargrisen för att i alla fall få möjligheten att genomföra ett besök i biosalongen. (att gå på bio är också förenat med kostnad enligt en av lästa artiklar) Vid min sida i mörkret satt Gurk The Gambler.


Efter skådat mästerverk var vi rörande överrens. Det bästa som skapats på ett flertal år. Filmjäveln går till och med direkt in på topp tiolistan, genom tiderna. Betyget kan inte bli annat än 5 underbara och solstinna badbollar.


Så tveka inte.

Krossa spargrisen du med!


Kommentarer
Postat av: torgnysdotter

hahaha! Helt underbart! När surmularna bling och torgnysdotter äntligen hittar en film de gillar reservationslöst kallar de den, ovetande om varandra, för "filmjävlen" på varsitt håll. Otroligt kul. Det måste vara ett behov av att ta udden av sina överord. Fniss.

2009-01-19 @ 18:17:19
URL: http://torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahaha! Helt underbart! När surmularna bling och torgnysdotter äntligen hittar en film de gillar reservationslöst kallar de den, ovetandes om varandra, för "filmjävlen" på varsitt håll. Otroligt kul. Det måste vara ett behov av att ta udden av sina överord. Fniss.

2009-01-19 @ 18:19:12
Postat av: torgnysdotter

hahaha! Helt underbart! När surmularna bling och torgnysdotter äntligen hittar en film de gillar reservationslöst kallar de den, ovetandes om varandra, för "filmjävlen" på varsitt håll. Otroligt kul. Det måste vara ett behov av att ta udden av sina överord. Fniss.

2009-01-19 @ 18:19:42
URL: http://torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: torgnysdotter

och när jag säger något så gör jag det ordentligt. Minst tre gånger.

2009-01-19 @ 20:04:15
URL: http://torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Benny

hahaha..



Maniskt skrivande! =)



Att ordet filmjäveln kan uppkomma i två bloggar, ovetande av varandra, är nästan för intressant för vidare forskning!



Och du torgny, försätt gärna med massiv kommentarslämning. Ser snyggt ut när man surfar in på min site! Ha!

2009-01-20 @ 08:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0