Gangstermugg

Fredagseftermiddagen passerar förbi.
Arbetsmoralen är lägre än min längd.

Planer inför helgen smids.
Blir nog ytterliggare utforskning av skärgården.
Tänkte dock behålla mitt sinne förhållandevis nyktert.

Fågelinfluensan gnager fortfarande på min fysiska kraft.
Den psykiska är det däremot inget fel på.
Fredagskvittret i själen gör sig som vanligt påmint.

Det näst finaste med att jobba är just känslan som uppkommer i kroppen när helgen kommer på besök.
Den absolut finaste känslan redovisas nedan:

Min kollega bjuder nämligen i sedvanlig ordning på vita druvor runt 15:45 på fredag eftermiddag.
Eftersom vi trots allt jobbar fram till 17:00 så döljer vi vårt missbruk på bästa sätt.


Kommentarer
Postat av: Samlan

Fy vad arg jag blir.. Mina brillor har inget på den där bilden att göra!!

2009-07-03 @ 19:30:29
Postat av: Benny

Vad du säger och katten skiter stoppar jag i samma låda.

2009-07-07 @ 21:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0