Rysk sprit och syndiga slynor

Vet att jag har tipsat om honom förut.

Men det tåls att göras igen.

Hans skrift är nämligen humor på högsta nivå.

Bloggen i sig - den absolut bästa jag läser just nu!


Han har däremot bytt site sedan sist.

Numer huserar han bland rysk sprit och syndiga slynor.


Barens blogg stryks därför som favoritlänk.

I dess frånfälle presenteras Cramp Magazine med pompa och ståt.


För förutom, Håkan Olssons eleganta inlägg, bjuder sidan dessutom på Gremlins, den gamla haggan. För er som inte dansat limbo med den damen - köp genast med er en 75:a hembränt och dra norrut mot Timråland.  


Som manager och sann kapitalist bakom dårskapet står Joakim "von anka" Skoglund. Dyker nyanser av ordet mynt upp står han där likt en svältfödd och roffar åt sig maximalt. Att det dessutom visat sig att pojkskrället har skriftens gåva gör att hela siten håller mycket hög humoristisk klass!


Så följ mitt råd - Cramp Magazine - du kommer inte att bli besviken!


Kommentarer
Postat av: Beatrix

Men det gör jag ju redan. Dårå.

2009-07-28 @ 09:28:09
URL: http://www.retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Benny

Jag är inte förvånad.

Du sniffar alltid till dig bra bloggar!

2009-07-29 @ 13:40:46
Postat av: Jocke

Your much to kind Mr Bling. Många roliga inlägg här på sidan...

2009-08-05 @ 17:36:33
URL: http://cramp.se/magazine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0