Kärt barn har många namn

När denna blogg startade kallade jag en av mina närmsta Sheriffen.

Efter ett år så byttes hans namn till Doc Holliday.


Nu ett par månader och cirka 6 kilo senare är det dags för ett nytt namnbyte.

Denna gång kommer dock ett gammalt kärt namn inom bekantskapskretsen att användas.

Doc Holliday omdöps därför här och nu till Jan Stenbeck.


Ni som känner personen i fråga (Ja, alltså inte den avlidne. Utan han som fortfarande omsätter mer pengar än en medelstort svensk bolag.) vet att dessa individer om några är lika som bär.


På tal om mig själv och mina närmsta.

Här kommer tre bilder på Jan Stenbeck, Flumberg och Benny Bling Bling med respektive!






Kommentarer
Postat av: Håkan

Nja, jag vet inte jag. Bilden från min solsemester får du nog stryka!

2009-05-29 @ 16:55:22
URL: http://barens.blogg.se/
Postat av: Benny

Du blandar ihop oss.



Du hade på dig skurtkeps med propeller den där veckan.



Ingeting annat.

I dubbel bemärkelse.

2009-06-01 @ 13:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0