Cliff Barnes

Den årliga herrmiddagen på Cliff Barnes ägde rum igår.

För er som inte varit på "Cliffan" kommer en förklaring.

 

En förhållandevis lugn middag pågår till strax innan elva. Då stiger stämningen något i lokalen, inför det som komma skall. För när klockan slår 23:00 löper signaturmelodin för Dallas ut genom högtalarna. I och med detta förvandlas hela lokalen till ett sjöslag. Ett sjöslag av sprit, schlager, svett och synd.

 

En grundförutsättning för att klara livhanken i detta inferno är att dricka kopiösa mängder med alkohol. Allt annat mynnar ut i misär för dig, i form utav att du drunknar i de andras lycka.

 

Eftersom jag skriver detta blogginlägg förstår ni att jag överlevde.

Det tackar jag Kaptenen för.

Han är en sann vän på stormiga hav.


Kommentarer
Postat av: Suzy

Tjena,

här är introlåten du söker:

http://www.youtube.com/watch?v=6pMAlUXtA_A



Avslutas dock med Dallas om vi ska vara petiga......



2009-12-06 @ 03:41:34
Postat av: Benny

Alkoholintaget har fått mitt minne att genomföra en rokad! =)



Tackar och bockar för länken!

2009-12-10 @ 13:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0