Man kanske ska ta och skaffa hund?

Läste igenom svartbloggsinlägg från 2007 och 2008 för någon dag sedan. Vissa är riktigt bra. Samtliga av de som sticker ut kombinerar misär, med självinsikt och humor.

 

För att kunna leverera blogginlägg med den kombinationen krävs tid och helst ett miserabelt singelliv.

 

Idag har jag sambo.

Dessutom ett förhållandevis bra liv.

Absolut inte guld och gröna skogar.

Men bra.

 

Tid har jag däremot inte alls.

Jobbade nog exempelvis 220 timmar i september.

Var dessutom sovandes på annan ort i snitt 3 kvällar i veckan.

 

Att då skapa bra blogginlägg är omöjligt.

Som tur är finns det andra som gör det ypperligt.

 

Har tidigare varit inne på att Håkan via Cramp Magazine skriver enormt roligt.

Det gör han fortfarande och hans texter bör läsas dagligen av samtliga.

 

Det finns även exempel på bloggare som inte alltid behöver använda sig utav humor för att lyckas med konststycket att få mig att läsa dess skapelser varje enskild dag. (Beatrix Vnunk, Curly & Gurk The Gambler)

 

Denna triss i skrift håller yppersta klass. Och skulle utan problem slå ner redaktörer, journalister och annat krims krams med pennan som vapen!

 

Att Gurk The Gambler tillhör ovan angiven gruppering är inte konstigt. Han har nämligen både enormt med ledig tid samt ett miserabelt singelliv att tillgå.

 

Läs därför genast hans tankar och funderingar kring husdjur här!


Kommentarer
Postat av: Håkan

Maggan, du skämmer ju bort mig med beröm. Herrejösses, finns du i kvinnlig form också?

2009-10-10 @ 11:40:17
URL: http://www.cramp.se/magazine
Postat av: Marcus

2009-10-10 @ 22:27:04
URL: http://AKUT
Postat av: Anonym

Vaddå miserabelt singelliv?



Jag lever mitt livs glada dagar och saknar i princip INGENTING... Ingenting ingenting ingenting ingenting ingenting.



Gör dig av med hon så kan du få allt det där jag har :)



Där har du förnekelse och sarkasm så det räcker för ett tag...

2009-10-10 @ 22:29:29
Postat av: Beatrix Vnunk

Kurr-spinn och dito.

2009-10-12 @ 19:31:22
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Benny

Håkan: En, om möjligt, kortare syster finns att tillgå.



Marcus: Miserabelt är inte alltid dåligt. Speciellt inte i blogghänseende.



Beatrix Vnunk: Du vet att jag hyllar tjockisar. Din gravida mage måste ha ett ursprung i Timrå!

2009-10-12 @ 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0