Fanta och Rose

En annan intressant epok av semestern spenderades på en båt i skärgården. Första dagen la vi till vid Lökholmen, som ligger en pisstråle från Sandhamn. För att komma in i rätt anda inför kvällens besök i Sandhamn fick vi lära oss följande discodänga:

 

Ett två tre

Fanta och rose.

 

Ett två tre

Ge mig Fanta och rose!

 

Ett två tre

Fanta och rose.

 

Ett två tre

Alla brudar är på G!

 

Om jag förstod det rätt så ligger DJ Mango (kommande polarprisvinnare) bakom de fantastiska raderna.


Kommentarer
Postat av: Beatrix Vnunk

Sandhamn och Saint-Tropez. Din stekare:D

2010-08-04 @ 12:45:19
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Benny

Hehe... Särskilt stekig har jag då aldrig varit och bor man på Lökholmen istället för på Sandhamn så är man nog snarare att titulera som sosse. =)



Men jag hade ett trevligt samtal med en stekare på 5 - 10 minuter. Det var som taget ur en film med tillhörande blondin fnittrande vid hans sida.

2010-08-04 @ 14:57:09
Postat av: Håkan

Vilken konung. Dylan kan lägga gitarren på hyllan med gott samvete efter det här.

2010-08-05 @ 10:11:18
URL: http://www.cramp.se/magazine
Postat av: Benny

Dylan har väntat länge på en värdig efterträdare. När svearike slutligen levererade DJ Mango så fann den gamle slutligen frid och kan lämna scenen.



Efter diverse googlade fann jag även att DJ Mangoo (tydligen med två "o") även ligger bakom kommande hitsingel "Alla får ligga".



Frågan är vart vi kan se honom spela?

Han lär vara något utöver det vanliga!

2010-08-05 @ 11:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0