T.J.O.C.K.

Min matchvikt brukar ligga på 67 – 70 kg.

När jag närmare mig 70 syns det direkt på kistan.

Det är en hemsk upplevelse.

 

Som jag tidigare påpekat så befinner jag mig just nu i en ofantlig tjockisperiod. I slutet av juli hade kistan inga som helst gränser på sin övergödning. Vägrade dock väga in mig utan tog istället tag i saken förra veckan och har löpt 6 ggr sedan dess. Känns som det redan börjat gett utslag.

 

Blev därför mäkta förvånad när jag nyss vägde in på 74,6.

74,6?!?!

 

Alltså, det är så nära knopptjock man kan komma. Nu blir det fisk och sallad till lunch och ännu hårdare träning de kommande 6 veckorna. 1 oktober ska jag gått ner 6,6 kg fett och lagt på mig 2 kg muskler och således väga 70. Allt annat är att uppfatta som ett fatalt misslyckande.


Kommentarer
Postat av: Beatrix Vnunk

Hahahahaha! Men Benny!? Två dagar innan jag födde barn vägde jag 69!

2010-08-11 @ 15:52:00
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Benny

Jag är ett oerhört misslyckande för min kropp. Fortsätter det i den här stilen kommer den förmodligen göra slut med mig. Då jag trots diverse kramper är rätt förtjust o otyget så skulle en separation vara mycket tråkigt.

2010-08-11 @ 18:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0