Dag 10 – Dagens utstyrslar

Inledde dagen ackompanjerad av Den gyllene Knorren (årets julkalender) i morgonrock. Därefter spann jag ner i figursydd kostym. Fint ska det va. Lägg dessutom till finansskjorta med tillhörande manschettknappar så förstår ni min vardag.

 

Men för att inte följa normen fullständigt så promenerar jag tur och retur jobbet i tuppluva med fisk på samt joggingskor. Sammantaget en ganska makaber syn.

 

Väl hemma igen i lägenhetens trygga vrå byttes snabbt ovan beskrivna galenskap till halvsäckiga jeans, linne och lång stickad cardigan.

 

Efter några timmar i denna härliga outfit så ligger jag nu redo för ännu ett möte med John Blund. Naken.

 

Åhh åhh, vad det är skönt att va naken.

Svänga på snabeln och vicka på baken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0