Pick-titt!

Anländer från baren med trolldryck.

Sällskapet skrattar gott medan de pekar på en dansant själ.

Som tyvärr saknar alla former av taktkänsla.

 

Det där är kvällens dans, säger någon.

Snarare min tremänning, svarar jag.

Då skrattar sällskapet än mer och tror med bestämdhet att jag skämtar.

Men det gör jag inte.

 

Strax därefter går människan till historien som bland de roligaste jag sett.

 

Medan han rör sig förföriskt (?) och okontrollerat mot hans meddansare så knäpper han sakta upp sina jeans. Vinkar charmant (?) och självsäkert åt flickan att komma närmare.

 

Därefter drar han kalsongerna rakt fram, kollar med mystisk (?) blick mot tjejen innan han bjuder på en blickning och slutligen stolt kollar ner för att studera sin egen härlighet. Tjejen får sig också en titt. Strax därefter (21:30) lämnar de, det nästan tomma, dansgolvet tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Gonzo

Vilket dansgolv? Vilket år? faan va coolt gjort:)

2010-12-29 @ 08:53:59
Postat av: Benny

Oscars dansgolv.

I lördags.



Innan folket ens funderat på börjat dansa bjuder karljäveln på denna show! =)

2010-12-29 @ 10:33:26
Postat av: Gonzo

Men vilken chef! Det är så man ska ta dom alltså!? Att man aldrig lär sig...

2010-12-29 @ 11:53:43
Postat av: Benny

Det sjuka är att han finns i min släkt.

Trots detta har han inte lärt ut dessa fantastiska trick.



Till råga på allt så har han dessutom spelat i samma lag som dig.

80:a.

Timrå.

Tror ni kallar honom Suggan?

2010-12-29 @ 21:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0