svart

JJ bor i min förra lya.

Stod i dess mitt igår och försökte minnas.

 

Men inget fanns där.

Allt var svart.

 

Detta är dock ingen tillfällighet.

Då jag i princip inte har något minne alls.

Om nått.

 

Påminner någon mig däremot om saker i mitt förflutna så kan jag oftast relatera till dessa. Men att söka av i min hjärnbalk på egen hand är lönlöst. Som ni förstår så vållar detta stora problem för mig.

 

För vad ska jag relatera till om jag inte har tillgång till mitt förflutna?


Kommentarer
Postat av: Gonzo

Jag känner en likadan, Pablo heter han. Han glömmer dock bara jobbiga och negativa saker. Det är som att hans hjärna inte har internminne nog att hantera dem. Ganska skönt måste det vara ibland. Han har tex inte en aning om att han torskat med

0-10 mot mig i NHL :)

2010-12-20 @ 13:08:01
Postat av: Benny

Snyggt urval av Pablo.

Allt jobbigt och negativt försvinner i glömska.

Medans roligheter och annat trissas till skyarna.



Jag verkar dock inte komma ihåg något.

Alls.



Tror dock jag har bott i Sundsvall.

Men det känns högst oklart.

2010-12-20 @ 14:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0