Knarkträsket

Papi Raul skrålade på sin tid att man gjorde bäst i att undvika droger eftersom de oavkortat ledde till knarkträsket. Å andra sidan hävdade den gode Papi att det mesta ledde rakt ner i just nämnda träsk.

 

Igår var undertecknad på Norra Brunn.

Där var även Henrik Schyffert och Felix Herngren.

 

Den sistnämnda gjorde sin första standup på 15 år.

Merparten av hans nummer handlade om droger.

 

Till en början från ett romantiskt drogliberalt perspektiv. För att sedan avslutas i det berömda knarkträsket under Västerbron tillsammans med en tjackskadad thaihora och tidningspapper som sängkläder.

 

Utan att gå in på mer detaljer kan jag konstatera att det var ett lysande framträdande.


Kommentarer
Postat av: W.

Mitt favoritträsk. Hellre knark än sump.

2010-01-27 @ 17:07:48
URL: http://romochcola.blogg.se/
Postat av: Beatrix Vnunk

Bland det roligaste jag har sett är papi raul i ett framträdande där han knarkar upp innehållet i post som han beslagtagit.

- Nu går tiden fort, konstaterar han speedat.



Jag vill också. Gå på norra brunn.

2010-01-28 @ 07:04:00
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Benny

W.: Vi firar ditt besök i slutet av feb med gigantiska pipor och vitklädda näsor!



Beatrix Vnunk: Maten var inget särskilt och ganska dyr. Men barhäng när utbudet på scen är bra ska utnyttjas igen. Och igen. Kanske kan vara något för våra framtida dejter?

2010-01-28 @ 14:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0