Rumpan bar

På grund av dåligt resår i mina mjukisar från 91 så visade jag pojkstjärten för delar av Fridhemsplan igår. Förhoppningsvis var det ingen som tog illa upp. Mina ädlare delar var däremot på en jävla kokning på mig, då de tyckte det var lite väl kallt att vandra runt på Kungsholmen en timme, utan de kalsonger jag glömde ta på mig samma morgon.

 

På tal om kalsonger. Hade hellre ätit ett par sådana än de pilgrimsmusslor jag misslyckades med till förrätten igår. Varmrätten blev dock en stor succé och rödvinssåsen som jag började tillaga redan i fredags munknullade samtliga runt bordet!


Kommentarer
Postat av: Gurk

Sådärja,



Efter den liknelsen kan man aldrig mer äta pilgrimsmusslor. Himla synd eftersom jag verkligen tyckte om smaken. Kalsong-smaken numer..



sdalkjjgkldjfgkjaflkgdlkj

2010-01-25 @ 12:42:32
URL: http://akutpsyk.blogspot.com
Postat av: Anonym

Den berömda tangentbordsvalsen - en kommande kassasuccé!

2010-01-25 @ 18:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0