Svart kappa & lie

Det enda uns lycka som just nu brinner i min miserabla kropp är vetskapen om att jag transporterade mig till Stockholm idag istället för imorgon. Lägenheten är dock tom så det ekar. Hon anländer först imorgonkväll efter en veckas arbete i Idre.

 

Skulle kunna betala en förmögenhet för att ha henne här nu.

Eller förresten det kan jag inte alls.

Kontot är nämligen, trots en bra lön den 23:e, TOMT.

 

2010.

Där är dörren.

Du kan ta med dig, all min dåliga karaktär, när du går.


Kommentarer
Postat av: Gurk

Tyvärr Benny, hur gärna du än vill vara fullvärdig medlem i Tom Tomlund-klubben, så är du för sparsam med allt för många reservtankar. Styrelsen avslår således din medlemsansökan även i år.

2010-01-02 @ 21:22:26
URL: http://akutpsyk.blogspot.com
Postat av: Benny

Att jag får leva på mitt put ´n take konto de kommande veckorna är inte trassligt i sig. Ett tomt lönekonto, 8 dagar efter påfyllning, kan dock även få den starkaste på fall.



Däremot så hoppas jag innerligt att jag aldrig behöver bli medlem i Tom Tomlund klubben. För trots dig som hedersordförande så skulle medlemskapet innebära kronisk ångest och inköp av snara redan efter första mötet!

2010-01-02 @ 22:15:40
Postat av: W.

New year, same shit.



Mycket månad kvar i slutet av lönen.

2010-01-04 @ 08:58:43
Postat av: Beatrix Vnunk

Sötis!

Dränk sorgen...? Kan det vara något?

2010-01-05 @ 13:38:55
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Benny

"Mycket månad kvar i slutet av lönen."

Varför bloggar inte du?

Just ja - du har att göra med idioter som inte levererar.



Beatrix: Tanken slog mig. Men den stannade vid ett glas rött till maten på lördagkväll. Fast ett glas är bättre än inget när det kommer till strul med nerverna!

2010-01-05 @ 14:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0