Delikatesser i min närhet

Vaknar med känslan av ledighet.
Longboardens hjul tar mig mot Kungsholmstorg.
Första anhalt, Taylors & Jones på Hantverkargatan.
Ett måste för en korvälskare.
Nästa stopp, Wijnjas på Bergsgatan.
Ostbrickas paradis.
Slutligen får Fabrique på Scheelegatan besök.
Nybakat surdegsbröd får symbolisera pricken över i:et.
Vaknar tillsammans med ledigheten.
Longboardens hjul tar mig sedan mot Kungsholmstorg.
-
Första anhalt, Taylors & Jones på Hantverkargatan.
Ett måste för en korvälskare.
-
Nästa stopp, Wijnjas på Bergsgatan.
Ostbrickas paradis.
-
Slutligen får Fabrique på Scheelegatan besök.
Nybakat surdegsbröd får symbolisera pricken över i:et.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Vilka gobitar! Vi har Fabrique i Hornstull med. Finns inget bättre än att surfa upp ditt & köpa en halva levain. Sjukt gott! Nu var det längesen jag va här - hoppas allt är bra!

2010-08-16 @ 19:59:48
URL: http://upinyourface.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0