Benny - ett överkört köttstycke

Hon ringde och väckte mig 08:50 imorse. Svårt förvirrad insåg jag att jag skulle bli försenad till ett möte klockan nio. Därefter försökte jag plocka ihop hjärnans trassliga minnesbilder från gårdagen. Det fanns klara spår efter hejdundrandes måndagsfylla.
Måndagen började i misär då HQs aktie steg till 64 kronor. Blygsamma 45 % högre än vad jag sålde för i torsdags. Ingen större skada skedd. Hade bara betytt en grattis semester eller två.
För att fira denna missade chans bestämde jag mig omgående för att bjuda mig själv på en jätteflaska på kvällens sommarfest med jobbet. Med tanke på de trassliga minnesbilderna så lyckades jag med mitt uppdrag.
För att göra en lång kväll kort: Djurgården med tillhörande skumpa, snittar, rödvin, plockmat, öl, grogg, grogg & grogg. Därefter transport till Sturehof för maniskt intag av trolldryck.
På grund av gårdagens beteende har varje andetag varit en stor prestation idag. Kroppen har dessutom känts som ett överkört köttstycke. Ligger nu under filten i soffan och ber till gud om syndernas förlåtelse. Hoppas karljäveln lyssnar.
Hon ringde och väckte mig 08:50 imorse. Svårt förvirrad insåg jag att jag skulle bli försenad till ett möte klockan nio. Därefter försökte jag plocka ihop hjärnans trassliga minnesbilder från gårdagen. Det fanns klara spår efter hejdundrandes måndagsfylla.
-
Måndagen började i misär då HQs aktie steg till 64 kronor. Blygsamma 45 % högre än vad jag sålde för i torsdags. Ingen större skada skedd. Hade bara betytt en gratis semester eller två.
-
För att fira denna missade chans bestämde jag mig omgående för att bjuda mig själv på en jätteflaska på kvällens sommarfest med jobbet. Med tanke på de trassliga minnesbilderna så lyckades jag med mitt uppdrag.
-
För att göra en lång kväll kort: Djurgården med tillhörande skumpa, snittar, rödvin, plockmat, öl, grogg, grogg & grogg. Därefter transport till Sturehof för maniskt intag av trolldryck till stängning.
-
På grund av gårdagens beteende har varje andetag varit en stor prestation idag. Kroppen har dessutom känts som ett överkört köttstycke. Ligger nu under filten i soffan och ber till gud om syndernas förlåtelse. Hoppas karljäveln lyssnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0