Dag 2 - Första kärleken

De lärda säger att första kärleken är något speciellt.

Då man oftast ser den med naiva ögon.

Långt från tvåsamhetens problematik.

Jag är den förste att skriva under på denna förklaring.

 

Kommer ihåg vårt första intima möte som om det vore igår.

Det var maj.

Solen gastade.

Var inte säker på att vi skulle träffas den där kvällen.

Men tack vare folk i min närhet så dök du upp.

 

Vi satte oss ner med utsikt över älven.

Du var tätt intill.

Men instängd och svår att konsumera.

Efter några taffliga försök fick jag dock till slut dig att öppna upp.

 

Strax därefter rörde du mina läppar för första gången.

Jag släppte sedan inte taget på 17 ljuvliga minuter.

 

Därefter skildes vi tyvärr åt.

Men mitt möte med dig, Fröken Liebfraumilch, brinner inom mig än idag.

 


Kommentarer
Postat av: Håkan

17 minuter? körde ni en äkta långtradare alltså? Ryska Posten?!

2010-11-22 @ 22:01:08
URL: http://cramp.se/magazine
Postat av: Beatrix

Åh! Så exklusivt. Min första var morgonrodnadens gudinna - Aurora.

2010-11-23 @ 08:26:35
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Lars

Jag kan konstatera i kommentarsfältet ovan att min älskade Aurora uppenbarligen inte bara vänsterprasslade utan även spelade på båda planhalvorna samtidigt.

2010-11-23 @ 10:01:32
URL: http://vegablogg.blogspot.com/
Postat av: Benny

Håkan: Så fort jag fick tag i flaskan släppte jag den inte förns den var tom. Trots ynka alkoholhalt om 8,5 gav det mig ett rejält rus. Lycka.



Beatrix: Aurora kränger även den fram ett par minnen. Mest pga att damerna i vår by sög i sig den dygnet runt kändes det som. Själv tyckte jag att den var rent utsagt äcklig och höll mig således till min första kärlek, Liebfraumilch.



Lars: HA! Bra kommentar där. =)

2010-11-23 @ 12:57:51
Postat av: Pablo

Haha!

2010-12-06 @ 11:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0