Romber Stomper

Då morgonens få minuter är heliga brukar jag raka skallen på kvällen. Tyvärr kom jag på för sent igår att mitt bedrövliga yttre behövde vårdas. Men då klockan slagit to much bestämde jag mig istället för att genomföra trimningen denna morgon.

 

Väl med apparaten i handen ställde jag in den på 3 millimeter. Som vanligt. Drog därefter maskinen över huvudet. Trots att mina ögon var trötta kunde jag snabbt konstatera att det såg ovanligt kort ut.

 

Sekunden senare inser jag att jag glömt att sätta på trimmens skydd som styr den längd man väljer. Hade således renrakat ett charmigt streck över hjässan. Försökte först negligera misstaget genom att raka resten av skallen på 3 millimeter. Men när detta var klart insåg jag att det inte fanns annat att göra än att renraka hela jävla skiten.

 

Sitter därför just nu på kontoret med en look som blandar en nynazist med en sjukling. Kommentarerna haglar och jag lovar mig själv innerligt att aldrig försöka mig på stordåd på morgonen igen.


Kommentarer
Postat av: Me

Haha... bildbevis på en annars läcker kille!? :D

2010-11-17 @ 09:50:36
Postat av: Gonzo

Exakt fram med bilderna Långe Farbrorn !

Som Jim beskrev det, -det blir som en drog, man vill bara ha kortare o kortare hela tiden, o testa liksom:) Erkänn att du kände dig lite hård i morse och chansade på en renrakning för att sedan komma på att du är mjuk och timid ? :)

2010-11-17 @ 10:05:54
Postat av: W.

Hyvelrakning is the shit.

2010-11-17 @ 11:05:19
Postat av: Benny

Me: Bildbevis? HA! Det blir det inte på tal om. Vill ju inte skada mitt rykte som "läcker kille"! =)



Gonzo: Enligt senaste hälsokontrollen är jag makalösa 172. Helt sjukt. Inte konstigt att man har ständig växtverk. Och folk säger att man slutar växa runt 18-20. Vilket skitsnack!



W.: Skillnaden mellan dig och mig är att du har en kropp som bär upp frisyren. Jag framstår snarare som en fnasig pojkspoling med risk att bli mobbad.

2010-11-17 @ 12:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0