Lola 2 – en kultrulle

Efter många om och men fick jag äntligen voddler att rulla som det skulle igår. Klickade mig snabbt fram till den mest sedda filmen just nu. Möttes av Lola 2 - Transgressing. Enligt informationen tillhörde filmen Cult Classics. Märkligt. Då jag aldrig hört talas om den.

 

Hade ingen avsikt att se en hel film, men ville säkerställa att streamingen fungerade som den skulle, så jag tryckte på play.

 

Två minuter senare hade både kukar och fittor fått framträda. Inget konstigt isig med det. Men när man förväntar sig något helt annat än mjukporr blir man givetvis (glatt) överraskad.

 

Vid närmare eftertanke är jag dock inte förvånad att voddler nu lagt in lättklädda filmer i sitt utbud. Finns som vi vet få saker som "säljer" så bra. Det visar om inte annat att den erkända kultfilmen Lola 2 ligger högst upp bland de sedda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0