...to say I told you so

Vet inte vilket stoltskott inom Socialdemokraterna som kom med den briljanta iden att börja hänga med kommunist Lasse. Förmodligen någon som efter för stort intag av morfin inte kunde urskilja de gigantiska ideologiska skillnaderna.

 

Att sedan resterande gäng (passiva knarkare?) accepterade det faktum att de snart skulle begå politiskt självmord är rätt anmärkningsvärt. Eller förresten. Det är det inte. Alls. För det är ju politiker vi pratar om. De har, som vi alla vet, ”blicklös” som signatur på sitt visitkort.

 

Nu verkar dock en efter en vakna upp (från sitt passiva knarkande?) och konstatera att det kanske inte var så smart.

 

Vet inte om jag ska jubla åt att de äntligen insett sin fadäs eller om jag ska gråta för att dessa högst obegåvade fårskallar indirekt beslutar om mig och mitt liv.

 

Men istället för att ånga vidare i detta ämne så konstaterar jag att jag endast har 2 timmar kvar tills jag springer in i ett snabbrus. Ohoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0