Två äckliga individer i samma badkar

Det visade sig slutligen att ungefär 11 % av Sveriges befolkning är efterblivna.

Kan väl inte påstå att jag är förvånad.

Och jag har ingen större vilja att kommentera.

 

Däremot så får man tröttsamt inse att man både kommer få se mobboffret Åkesson och supersopan Ohly i riksdagen de kommande 4 åren. Vet inte vad som är värst.

 

En rasist med dold agenda. Eller en människa som spottar på alla individer och vill slå ihjäl alla former av tankar och kreativitet?


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Just va de gäller den jämförelsen så är Ohly och hans gäng att föredra mycket mer än SD

2010-09-22 @ 08:20:57
Postat av: Pablo

Rosenrasande Marcus!

2010-09-22 @ 14:12:56
Postat av: Håkan

Ge fan i Ohly. KRIMTÄNK!!!!

2010-09-22 @ 16:03:28
URL: http://www.cramp.se/magazine
Postat av: Benny

Systeryster: Samma skräp och korn enligt mig. Eller har svenska folket glömt vad kommunismen står för? De röstar trots allt på en man som blev ledsen när Berlinmuren föll. En man som öppet har hyllat Sovjetunion och allt det förtryck som dom stod för. Han tycker dessutom att Iran är att föredra för Israel. Iran - ett land som stenar kvinnor till döds. Blir på sådan kokning när jag tänker på hur många människor som röstar på en sån människa att jag måste sätta punkt. Nu.



Pablo: Full kokning!



Håkan: Ohly får mig att kräkas. Åkesson likaså. Usch. Och fy.

2010-09-23 @ 16:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0