Har knäckt koden!

Har ett ÖB runt hörnet.

Varje besök betyder nya erfarenheter.

I form av människor.

 

Tror med bestämdhet att det inte finnas någon annan affär som samlar på så mycket udda som ÖB.  På grund av detta brukar jag ibland köpa mina trisslotter där.

 

Då kanske man frågar sig varför jag föredrar att köpa mina lotter på ett sådant trassligt hak. Jo, sannolikheten att Fru Fortuna levererar fler vinstlotter till ÖB borde vara stor. Då hon med största sannolikhet gärna levererar slantar till dessa trassliga individer.

 

Att jag har genomskådat hennes välgörenhetstänk leder oavkortat till kraftig ökad vinstchans för undertecknad. Har faktiskt oskrapade vinstmaskiner framför mig i detta nu.

 

Häng kvar.

Ska kolla vilka vinster som gömmer sig bakom dess fasad.

 

- - - - - - -

 

Satans otur. Fucking Fortuna lyckades ännu en gång med sin kroppsfint och lämnade således kvar mig empty handed!

 

Status i övrigt: Stabilt.

Klev upp vid halv nio igår.

Hänge i morgonrocken i drygt 12 timmar.

Missade dock givetvis inte den kroniska lunchbiran och eftermiddagsvinet.

Denna gång däremot inom lägenhetens ramar.

Avslutade slutligen kvällen på närliggande lokal.

Med bira och trevligt sällskap men helt utan morgonrock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0