Stalkern del 2

Det dök som tur va aldrig upp något mail.

Men istället fick jag mottaga ett sms.

Som anlände 1,5 timme innan avtalad tid.

 

”Ligger och kräks mår skräp. Kan vi höras nästa vecka istället, kramar och förlåt att jag måste ställa in idag.”

 

1.     Vem inleder ett sms till någon de knappt känner med att de ligger och kräks?

2.     Vem skriver kramar och förlåt som om det vore synd om den som blev förföljd, då den slapp massagen?

 

Svar på båda frågorna ovan är en Stalker.

En livs levande Stalker.

 

Jag var inställd på att avsluta vår kontakt och slängde därför snabbt iväg ett svar:

 

”Absolut ingen fara. Hade ändå inte haft tid. Måste vara på kontoret till elva. Och ska sanningen fram så hoppar jag gärna massagen, men stort tack ändå. =)”

 

Smilegubben lades till för att verka vänlig. Men ångesten slog trots det till omgående när jag insåg mitt omänskliga bemötande mot en människa som kanske bara ville vara snäll och så nu till råga på allt dessutom ligger och spyr.

 

Skickade därför iväg ytterligare ett sms: ”Ps. Krya på dig.”

 

Sedan dess har det varit radiotystnad.

Jag hoppas innerligt att den fortsätter.


Kommentarer
Postat av: Alex

Hahaha! Jag ser redan fram emot fortsättningen.

2011-02-02 @ 13:29:51
URL: http://osynligtord.blogspot.com
Postat av: Pablo

Haha! Vilket möte! Jag tycker du ska testa massagen om tillfälle ges :)

2011-02-04 @ 13:31:44
Postat av: Torgnysdotter

Detta är bland det mest underhållande jag läst! Hahahaha.

2011-02-06 @ 10:41:54
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Benny

Alex: =) Jag hoppas verkligen att det inte blir någon sådan. Men något säger mig att det kommer att bli det. Skulle inte förvåna mig om jag springer på henne snart och hon säger "Oj är du här."



Pablo: Sannerligen något utöver det vanligt. Men någon massage blir det sannerligen inte på tal om. Risken för övergrepp från hennes sida är påtaglig.



Torgnysdotter: Kan hålla med om att det finns visst underhållningsvärde i det som inträffat. Kommer något ytterligare att inträda så blir ni informerade omgående.

2011-02-06 @ 19:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0