Orgasm-maskinen

Stress sägs påverka sexdriften negativt.

I så fall borde också lugn och ro influera den positivt.

 

Ordet borde, kan dock genast strykas och meningen omformuleras till:

Lugn och ro påverkar sexdriften positivt.

 

Mina bevis för detta baseras på en empirisk studie som nyss genomförts. Allt började när jag den 9:e april förvandlades till gubbe (30) och fick ett presentkort av Hon.

 

Presentkortet innehöll, en Detoxvariant i form av ett fotbad, men även en möjlighet till att prova på Floating under 45 minuter.

 

Om Hon hade en dold agenda i detta givande låter jag vara osagt. Men så här efteråt så känns det sannerligen så.

 

För var händer efter man först, via sina fötter, dragit ut all möjlig skit som kroppen samlat på sig och därefter lägger sig i ett flytande vattenbad, där man svävar och lyssnar på harmonisk musik.

 

Jo man mår bra.

Jävligt bra!

 

Så bra att man helt automatiskt börjar tänka på andra angenäma företeelser. Såsom akrobatiska övningar i naket format.

 

Detta blev dock till stor del frustrerande då möjligheten för att komma vid tillfället fick anses som mycket låg. Det jag däremot insåg var, varför flertalet damer pratar vitt och brett och förträffligheten med Floating.

 

De kan ju nämligen helt utan spår komma både en eller flera gånger i detta mecka av mystik och viktlöshet. Usch och fy för kvinnor och deras möjligheter.

 

För möjligheterna är som vi vet många:

 

Först kom dildon.

Därefter vibratorn.

Som mynnade ut i kaninen.

 

När slutligen damerna tröttnade på kaninjäveln så tog det inte många sekunder innan marknaden skapade en ny miljardindustri. Floating – En orgasm-maskin!

 

Avundsjukan som jag känner är monumental!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0