JJ – klappkanon 13:30 – Check!

 

Att blogga under berusning är inte världens bästa ide. Då det lätt blir stora ord och utsvävningar. Vilket gårdagens inlägg bevisar. Men va fan, värre saker kan ju inträffa.

 

Helgen i övrigt bjöd på följande:

I fredags besöktes Mariefred för middag och övernattning.

Vacker liten håla!

Får en omgående att tänka, sälj lägenheten och flytta ut på landet!

Men det får bli en senare fråga i livet att fundera kring.

 

Satt sedan till mig på lördag vid lunch i den blixtsnabba bilen och drog mig mot storstan igen. Hämtade upp JJ på Ringvägen vid halv 2. Han var kanon. Efterfesten hade slutat vid sex och när han sedan vaknat vid nio klev han rakt ner i flaskan igen utan att passera gå.

 

Planen var att besöka Öfvres Saluhall för inköp av diverse kulinariska läckerheter. Visade sig dock att stället var stängt. Vadå röd dag?

 

Så det blev begravningsöl på Österhof istället. Vilken å andra sidan inte heller var fy skam.

 

Efter depåstopp på annan matstation kom vi slutligen hem. JJ ankrade snabbt i soffan medan undertecknad gjorde sitt yttersta framför gasspisen.

 

Servering skedde ganska precis till Så mycket bättre. Vilket även i år är ett bra program. Men gruppen av artister är tyvärr inte lika smaskig i mina ögon. Trippeljackpot hade varit att få med Ulf Lundell. Men det är nog större chans att få alla rätt på Lotto. Sex-sju veckor i rad.

 

Vilket fall så måste jag ändå påpeka att gårdagens framträdande av Laleh berörde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0