Ensamhet

Ensidiga mynt är ovanliga

De flesta saker i livet har två sidor

Ensamhet är definitivt en av dessa


Mannen bakom persiennerna, är en sida av mig

Den andra hatar att vara själv


Idag är jag sannerligen inte den första

Trots det sitter jag i en mörk lägenhet tillsammans med ensamheten


Det finns en anledning till detta

Sean Penns nya film Into the Wild


JJ hävdar att rätt sinnestämning måste råda när jag ska se den

Det ska vara lite ångest över hela arrangemanget


Gör nu mitt bästa för att komma dit

Det går ganska bra

Tycker lite synd om mig själv i detta nu


Det borde betyda att filmen kommer att bli en hit

En bra film är värt så oerhört mycket

Ej vald ensamhet är en bisak i jämförelse


Kommentarer
Postat av: JJ

Jag tror att just idag kommer du älska den där rullen. Eller du skulle nog älska den alla dar i veckan, bara för att den är så natur- och livsromantisk. Fast extra mkt just idag. Kläm Into the wild idag och ladda Det stora blå från mig imorgon så är ensamheten inte så otrevlig ändå. Båda hyllar ensamheten.

2008-03-30 @ 00:04:27
Postat av: Benny

Den slutade för ett par minuter sen.
Jag är helt tagen.
Vad som är sant eller inte spelar mindre roll.
Resultatet är magnifikt.
Jag är dessutom djupt kär i tjejen med gitarr.
Heroinsmal men förtrollande snygg ändå.

Du som vet mina känslor om livet blir väl inte direkt förvånad när jag säger att jag minst två gånger seriöst funderade på hur mycket pengar jag skulle få fram om jag sålde allt.

Men lika snabbt som tanken slog mig landande jag i återigen i verkligheten och den här satans soffan.

Möjligheten att slappna av och somna är nu minimal. Tankarna är för många.
Sean Penn för bra.

Slutbetyg: 4

2008-03-30 @ 00:22:33
Postat av: j

aaah, bra film. lite lång dock!
man får sig en tankeställare, men äh, vi lever ju i materialistiskt samhälle. apropå materialism. tack för tipset ang mac! men en liten fundering.. kalla mig gärna pantad, hur sjutton får jag ship till suecia från usa då till deras priser?
/j

2008-04-01 @ 09:30:52
URL: http://sagasaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0